10/17/2013

Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy ♥

Czeeść! ♥ 

Jak mija wam październik? U mnie w porządku, jutro na szczęście piątek *,* Ile macie jutro lekcji? Ja 5 i idę na drugą godzinę lekcyjną *-* Uwielbiam ten dzień, bo mamy najmniej lekcji, no i zaczyna się weekend ;)

A jakie macie plany na dzisiejszy wieczór? Ja zapewne z czekoladowym budyniem pod kocykiem ♥ 
Nie mam pomysłów na posty, niestety ;< 
Następny post to będą najprawdopodobniej kolaże Sheinside, które wciąż 'dopieszczam' ;3 Jednak mimo moich starań nie udało mi się stworzyć nic nadzwyczajnego ... :c

Co z moim bieganiem? Tak, zapał i chęci były. Myślałam, że dam radę połączyć to ze szkołą. Nie wyszło... 
Tęsknie za wakacjami, niesamowicie tęsknie. Mam już dosyć tych obowiązków, narzekań, zmęczenia, kartkówek, lektur, sprawdzianów... Wymiękam. Na każdej lekcji odliczam do dzwonka. W każdy dzień odliczam ile jeszcze lekcji. W każdy miesiąc odliczam ile brakuje dni do jego końca.
Tak, to już jest monotonne. Strasznie monotonne... 
Dobrze, że mam cudownych przyjaciół ♥ 





[ koszula ze zdjęcia to sukienka, którą wpuściłam w dżinsy :> ] 

koszula (sukienka) - cropp ♥ / marynarka - cropp ♥ / dżinsy - cross jeans ♥ 

A u was jak nauczyciele? 
Do której klasy chodzicie? 
Jakie plany na weekend? ;3

wybaczcie tak krótki post, ale... chce mi się spać, ale chciałam coś dodać, dodatkowo mój mózg przestał pracować ;3 

Miłego piątku, kochani!
xoxo ♥ 



16 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, u mnie dziś stylizacja z podobną marynarką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ladnie wygladasz:)P
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia <3 uwielbiam tę piosenkę w wykonaniu Bednarka *.*


    /// Nigdy nie spamowałam, ale tym razem...Klikniesz w baner sheinside na moim blogu? Nawet kilka razy. To dla mnie bardzo ważne <3
    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :)
      Jednak starszą wersję kocham równie mocno, ale takie odświeżenie jest bardzo fajne ;))
      Jednak mam ogromny sentyment do wersji M. Grechuty, więc dodałam obie, a poza tym niektórzy bardzo się czepiają wykonania Bednarka, więc wolałam się nikomu nie narażać :D

      Jasne kliknę :3

      Usuń
  4. Też nie mam pomysłów ale z czasem przyjdą same :) A co do szkoły i bloga to faktycznie ciężko to pogodzić :x Śliczna marynarka *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :) Ojj, niestety ciężko ... :c
      Dziękuję z całego serduszka ♥

      Usuń
  5. Świetnie wyszłaś!! Nie martw się, niedługo się przyzwyczaisz.
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest on dla mnie ogromną motywacją! ♥
Nie toleruję spamu i obraźliwych komentarzy.
Odwiedzam każdego bloga, który zostawił po sobie ślad.
Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję tylko te blogi, które czytam.
Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj go.